In 2023 is er een nieuwe samenwerking ontstaan tussen Sem Meijer, Van Mossel en Flexvak Automotive. De match werd gemaakt doordat Sem Meijer een grote doelgroep kan bereiken die geïnteresseerd zijn in auto’s met zijn YouTube video’s. En dit is een uiterst interessante marketingtool voor zowel Van Mossel als Flexvak Automotive.
Maar wie is Sem Meijer nu eigenlijk? Mocht je niet van Sem Meijer hebben gehoord dan komt daar nu verandering in. Sem is een automotive influencer die nu al ruim 3 jaar actief is met auto’s en social media. Dit heeft ervoor gezorgd dat hij inmiddels meer dan 50.000 abonnees heeft op YouTube. Op zijn kanaal maakt hij vlogs waarin hij gave avonturen beleefd wat alles te maken heeft met auto’s. Dus mocht je interesse hebben in auto’s vergeet hem dan zeker niet te volgen.
Flexvak Automotive is in contact gekomen met Sem om een doelgroep te bereiken met mensen die graag willen werken in de automotive. Ton Eijbergen, oprichter van Flexvak, vertelt over de samenwerking met Sem Meijer. “Samen willen we jongeren en zij-instromers enthousiast maken voor het vak van autoschadehersteller. Want één ding is zeker: er is een enorm tekort aan handjes in deze branche. Daarnaast ontwikkelt de (elektrische) automarkt in rap tempo en is het onderwijs daar nog niet helemaal op afgestemd. In dat gat springen wij.”.
Van Boetzelaerlaan 24G
3828 NS Hoogland